جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

اینجا مواد غذایی خارجی برزیلی

در این وبلاگ مطالب برتر در مورد ساعت مچی قرار داده میشود

۹۲ بازديد
۰ ۰
Ragu alla bolognese: فرانسه دارای جمعیت عظیمی از ایتالیا است که بیش از یک قرن پیش به آنجا آمده اند. و بسیاری از غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا ، ریزوتو و تیرامیسو بسیار محبوب هستند. اما راگو آلا بولونزی که با اسپاگتی سرو می شود به یک غذای کاملاً عالی تبدیل شد.
برگر: حتی اگر غذاهای آمریکایی در فرانسه به طور کلی با غذاهای ناخواسته مخلوط شود (من می دانم همبرگرها در آلمان اختراع شده اند ، اما غذاهایی که در سال 2017 داریم از ایالات متحده است) ، برخی از غذاها بسیار مواد غذایی خارجی محبوب شدند و یکی از آنها برگر یکی از آنهاست. البته برگرها اغلب در رستوران های فست فود (مک دونالد ، برگر کینگ) سرو می شوند ، اما 90 درصد رستوران های فرانسه نیز برگر سرو می کنند. آنها می توانند سنتی یا پیچیده تر باشند از جمله فوی گراس ، اردک ، پیاز کاراملی ، سس پورتو و غیره. چیزکیک های آمریکایی ، کاپ کیک ، هات داگ و غیره در فرانسه نیز محبوب هستند.
پائلا: به دلیل هجوم فراوان مردم اسپانیا که قبل و بعد از جنگ داخلی اسپانیا وارد این کشور شده اند ، غذاهای اسپانیایی در فرانسه بسیار رایج است. پائلا احتمالاً محبوب ترین غذایی است که می توانید پیدا کنید. محصولات دیگری مانند chorizo ​​، jamon iberico و churros از دیگر محصولات اسپانیایی است که فرانسوی ها آنها را دوست دارند.
کاری: تایلندی یا هندی بیشتر اهمیتی ندارد اما کاری مرغ به یک غذای رایج در فرانسه تبدیل شد. و همچنین بسیاری دیگر از غذاهای تایلندی (تایلندی ، برنج نارگیل انبه و غیره) یا غذاهای هندی (ناان ، تنوری ، ساموسا و غیره ...)
Dim Sum: بسیاری از غذاهای چینی در فرانسه بسیار مورد استقبال قرار می گیرند (جامعه چینی ها در فرانسه بزرگترین غذای اروپای غربی است). کم نور و مخصوصاً کوفته های بخارپز بسیار محبوب هستند. برنج سرخ شده کانتونیایی و سایر غذاهای متنوع تحت تأثیر چینی نیز در فرانسه بسیار رایج است.
کباب: آنچه در فرانسه به آن کباب یا "Grec" (یونانی) می گوییم مانند کباب D Germanner یا ژیروس یونانی ترکی آلمانی به نظر می رسد. گوشت خرد شده آن اغلب به صورت نان مسطح یا پیتا در می آید یا به سادگی با سیب زمینی سرخ شده و مقدار زیادی ماست و سس نعناع سرو می شود. رستوران های کباب در اکثر شهرهای فرانسه بسیار رایج هستند.
اسپانیا

حدس می زنم محبوب ترین غذای خارجی ایتالیایی باشد ... مخصوصاً پیتزا ، مثل تقریباً در هرجای دیگر ، درست است؟ خوشبختانه در شهرهای بزرگ ، به طور فزاینده ای رستوران های خوب ایتالیایی وجود دارد ، با اجاق های واقعی پیتزا و خمیر نازک و ترد ، که اکثر آنها توسط مهاجران ایتالیایی راه اندازی شده اند ، اما اگر می خواهید Domino’s را سفارش دهید نیز می توانید.

آمریکایی ، بازهم جای تعجب نیست. اتصالات برگر ساخته شده به نظر می رسد شبیه غذاخوری های 50 ساله آمریکایی است و از گوشت گاو با کیفیت خوب استفاده می کنند ، مک دونالد و برگر کینگ نیز بسیار محبوب هستند.

محبوبیت ژاپنی در حال افزایش است ، اکنون اکثر سوپرمارکت ها سینی های سوشی از پیش ساخته شده را به فروش می رسانند و من این احساس را دارم که چینی ها نسبت به قبل محبوبیت کمی دارند ، به جز برخی از رستوران های جدید که غذاهای "واقعی" بیشتری ارائه می دهند ، نه فقط غذاهای غربی کانتونی.

غذاهای آرژانتینی مخصوصاً به دلیل داشتن گوشت با کیفیت بالا و تهیه شده بسیار معروف هستند.

غذاهای فرانسوی هنوز هم جز of غذاهای اصلی در مکان های کلاسیک (مانند رستوران های لوکس هتل) هستند ، اگرچه سرآشپزهای اسپانیایی نوآوری و استفاده از محصولات محلی را کاملاً به عهده گرفته اند.

غذاهای مکزیکی همچنین تایلندی و یونانی محبوب هستند و غذاهای هندی و پاکستانی نیز شتاب بیشتری می گیرند. کره ای هنوز باید عقب بیفتد اما چه کسی می داند این مد جدید است؟

غذاهای دیگر مانند روسیه ، خاورمیانه یا شمال آفریقا (به غیر از برخی غذاها مانند هوموس یا تابولا که بسیار محبوب هستند و همچنین می توانید آنها را در سوپرمارکت ها خریداری کنید) ، غذاهای پرو ، ویتنامی یا آفریقایی در دسترس هستند و موارد زیر را دارند اما به همان ترتیب نیستند انبوه محبوب است.
به عنوان اندونزیایی ، بسیاری از غذاهای موجود در من با یک کشور آسیایی دیگر به ویژه در جاکارتا و شهرهای بزرگ دیگری مانند باندونگ ، سورابایا ترکیب می شوند.

ژاپنی
بنابراین بسیاری از رستوران ها واقعاً از ژاپن الهام گرفته شده اند. از بنتو ، سوشی ، ساشیمی ، اودون و ... حتی در بازارهای غرفه ، تعداد کمی از افراد خلاقیت خود را با ذائقه ژاپنی می فروشند.

این تصویر است:

سومو سوشی


بولو-بولو


رستوران سانتیانگ


2. کره ای

موج Hallyu در اندونزی واقعاً اعتیاد به مواد مخدر دارد ، جای تعجب نیست که غذاهای کره ای در اینجا خیلی سریع پخش می شوند.

کافه فن دایبک


گریل کره ای Manse


از کشور اروپایی ، ما 3. ایتالیا داریم

پاستا و پیتزا در کشور من کاملاً رایج است ، شاید شما Pizza Hut را شنیده باشید. همچنین در جاکارتا شهرهای دیگری نیز مشهور است. سپس ، چند سال پیش مردم محلی خلاقیت خود را برای افتتاح یک رستوران به نام "Warung Pasta" دارند. در این resto ، قطعاً تلفیقی از ماکارونی با "ادویه های محلی" را مشاهده می کنید.
آخرین اما نه کمترین ، 4. چینی

رستوران های چینی آنقدر دوستانه هستند که می توانند در بازارها ، خیابان ها یا حتی در خانه مردم ببینند. این چیزهای جدیدی نیست ، که اندونزی در هر شهر مردم چین دارد. در جاکارتا قطعاً می توانید رستوران چینی را به راحتی پیدا کنید ، مخصوصاً در Kelapa Gading ، PIK ، Tanjung Duren. شما همچنین می توانید یک رستوران چینی در شهرهای دیگری مانند باندونگ ، سیربن ، سمرنگ ، سورابایا ، حتی بالی تهیه کنید.

Imperial Kitchen and Dimsum
یادداشت ها: این پاسخ براساس مشاهدات من است و پاسخ دادن به این س justال اکنون دهانم را پر کرده است ... همه تصاویر از Google است.

بازدید 3.9K مشاهده 2 رأی دهنده
پرسش های مرتبط
بیشتر
https://virgool.io/@filterwater35/%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%88%D9%81-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%BA%D8%B0%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C-qu9ipoylcatg
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.