چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

خرید قهوه فرانسه

در این وبلاگ مطالب برتر در مورد ساعت مچی قرار داده میشود

۶۹ بازديد
۰ ۰
راهنمای مبتدیان برای ریختن قهوه
نمایش مطالب
آیا در یک کافی شاپ در صف ایستاده اید و از افرادی که سفارش ریختن خرید قهوه (مثل قهوه دم کرده) را شنیده اند ، شنیده اید؟

شاید خودتان کنجکاو شده باشید و یکی را سفارش دهید؟ من فکر می کنم شما اینجا هستید زیرا آن فنجان ریختن بیش از قهوه ذهن شما را به باد داد. آنقدر آن را دوست داشتید که تصمیم گرفتید بفهمید آیا می توانید آن را در خانه درست کنید (بله ، می توانید!).

وقت آن است که شما یاد بگیرید چگونه قهوه عالی را مانند یک قهوه هیپستر واقعی دم کنید.

پور دقیقاً روی قهوه چیست؟
چه چیزی این سبک قهوه را بسیار لعنتی می کند؟ این همه در جریان است ، و نتیجه.
این در بین علاقه مندان به قهوه ترجیح داده می شود زیرا به شما امکان می دهد عواملی مانند مزه و قدرت را بهتر از سایر روش های دم کردن کنترل کنید. بعد از اینکه خودتان آن را امتحان کنید ، قطعاً فکر خواهید کرد که این روش در تمام دوران نوشیدن قهوه شما کجا بوده است!

پور قهوه (یا قهوه فیلتر دستی) دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد - شما آب داغ را روی دانه های قهوه تازه آسیاب شده می ریزید.

توضیح آنچه روی قهوه ریخته می شود
صرفه جویی
3 عنصر اساسی پور عالی روی قهوه فیلتر:
قهوه تازه آسیاب شده
فیلتر قهوه (نوعی)
A pour over brewer (duh)
به زبان ساده: شما با پاشیدن آب روی تخت قهوه ، به آرامی ، آب نمک درست می کنید تا قهوه را از دانه ها استخراج کنید ، و همه اینها توسط فنجان یا کارافه شما جمع می شوند.

ممکن است دم دستی دستی ساده به نظر برسد ، اما ایجاد آن دم کرده کامل آسان نیست. این به صبر ، تمرین و پافشاری نیاز دارد. همانطور که در مورد چیزهای ریزتر زندگی وجود دارد.

اما نگران نباشید - شما در حال یادگیری اسرار هستید.

لیست تجهیزات قهوه فیلتر
اگر می خواهید قهوه ای شگفت انگیز درست کنید گوشه گوشه را کوتاه نکنید. جدا از موارد واضح - ریختن قهوه ساز / ریختن قطره ، در اینجا ابزارهای مورد نیاز شما وجود دارد:

ریختن روی قهوه ساز
فیلتر قهوه (نوع وابسته به آبجوسازی که انتخاب می کنید)
آسیاب قهوه بور خوب
کتری ‘Gooseneck‘ (برای جریان با سرعت مطلوب به آب گرم نیاز دارید. با استفاده از ریختن مخصوص روی کتری به این مهم دست می یابید)
دماسنج به نوعی برای کنترل دمای آب.
مقیاس قهوه که در گرم اندازه گیری می شود
یک ظرف خدمت (اختیاری)
آب با کیفیت خوب
تجهیزات ضروری و غیر ضروری در تهیه قهوه
صرفه جویی
چگونه می توان قهوه را ریخت
لوبیا را خرد کنید ، آب اضافه کنید ، قهوه خوشمزه بنوشید. آسان به نظر می رسد ، درست است؟ حقیقت این است که این سبک دم کردن به تمرین و صبر پاداش می دهد.

اما این راهنمای گام به گام را دنبال کنید و می توانید قهوه رویاهای خود را - غنی ، صاف ، معطر - هر آنچه می خواهید باشد و بیشتر دم کنید.

1. آب را تا 195-205 درجه فارنهایت گرم کنید.
درست رسیدن دمای آب بسیار مهم است: 195 - 205 درجه فارنهایت.

اگر دماسنج ندارید ، از این ترفند ساده استفاده کنید: صبر کنید تا آب جوش بیاید ، سپس آن را از روی حرارت برداشته و 30 ثانیه قبل از دم کش صبر کنید.

اگر می خواهید کمی فناوری را در این روند وارد کنید ، یک کتری هوشمند را امتحان کنید. این کتری ها آب را به دمای خاصی می رسانند و آن را در آنجا نگه می دارند تا زمانی که آماده استفاده شوید.

یکی از صنایع مورد علاقه و مورد علاقه من ، ریختن دمای متغیر دیجیتال Bonavita روی کتری است. استفاده از آن زیبا ، آسان و تا زمانی که بخواهید آب را در دمای هوا به حد عالی می رساند.

بنویتا روی کتری بریزید
استفاده از کتری غاز به شما کمک می کند تا جریان آب و از این رو دم کرده را کنترل کنید. برای امتیازات اضافی ، از آب مناسب برای دم کردن قهوه خود استفاده کنید (تفاوت ایجاد می کند).

2. قهوه خود را وزن کنید.
چه مقدار قهوه نیاز دارید؟ بزرگترین عامل طعم دهنده نسبت آب به قهوه است. در یک توصیه مشهور برای هر گرم قهوه از 18 گرم آب استفاده می شود.

این به ازای هر فنجانی که 6 اونس (171 گرم) دم می کنید بین 9 تا 11 گرم قهوه وجود دارد. اما از دوازده باریستا بپرسید ، و پاسخ آنها ممکن است بین 16: 1 و 19: 1 متفاوت باشد. چرا؟ زیرا آنها طعم قهوه خود را دوست دارند.

به عنوان یک قانون بسیار کلی ، قهوه بیشتر = طعم بیشتر.

چگونه خواهید فهمید که چه سلیقه ای برای شما بهتر است؟ نسبت های مختلف را امتحان کنید (از مقیاس استفاده می کنید ، درست است؟) و یادداشت کنید.

3. فیلتر خود را بشویید / خیس کنید.
این یک مرحله مهم است که باید بخاطر بسپارید مبادا در نهایت به قهوه ای برسید که در محصول نهایی حاوی کاغذ است. با شستشوی فیلتر از طعم کاغذ خلاص شوید.

برای شستشوی صحیح ، کافی است آبجو را در قطره چکان قرار دهید و سپس به مدت 5 ثانیه دور آن را به صورت دایره ای آب بریزید (مطمئن شوید که باید از دو طرف بلند شوید) تا فیلتر شستشو شود ، سپس آب را در فنجان دور بریزید یا کارافه ای که از آن عبور می کرد.

نیاز به متقاعد کردن دارید؟ یک بار این کار را انجام دهید و کمی بوی بد کارتن را که از روی کاغذ فیلتر خارج می شود ، بکشید. دیگر هرگز از این مرحله عبور نخواهید کرد.

فراموش نکنید که آب متعفن را از کارافه بریزید. هیچ کس نمی خواهد آن را بنوشد.

4. قهوه را خرد کنید.
آسیاب قهوه خود را دقیقاً قبل از دم کردن کنترل خوبی بر عطر و طعم (می توانید ببینید در آنجا چه کار کردیم؟) می کند. آسیاب دقیق تر طعم بیشتری می بخشد اما می تواند تلخی ایجاد کند. خرد کردن یک فنجان شیرین تر می سازد اما می تواند کم استخراج ، اسیدی و ضعیف باشد.

تکلیف شما: محیط شاد (اندازه ذرات مناسب) را پیدا کنید. اکثر کارشناسان توصیه می کنند که یک باله متوسط ​​استفاده شود

https://khorramstore.com/product-category/beverages/buy-coffee/

بهترین فصل سفر به فرانسه

  • بهترین زمان برای بازدید از جاذبه‌ها و گردش‌های شهری فصل معمولی سال یا همان شولدر سیزن است. در بیشتر مناطق فرانسه، ماه‌های مه و سپتامبر فصل معمولی سال است، ولی در پاریس این فصل نسبتا شلوغ است. در اوایل مارس و اواخر اکتبر، جمعیت گردشگران، کمتر از سایر مواقع است.
  • اگر می‌خواهید از تفریحات ساحلی در نواحی جنوبی فرانسه لذت ببرید، باید قبل از سفر بدانید که دمای آب دریا فقط در ماه‌های ژوئن تا سپتامبر به اندازه‌ای گرم است که برای شنا مناسب باشد.
  • بهترین زمان سفر به فرانسه برای خرید از اواسط ژانویه تا اواسط فوریه و از اواخر ژوئن تا اوایل اوت، است تا بتوانید از حراج‌های تابستانی و زمستانی استفاده کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.