جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

خرید معرفی و بررسی ساعت مچی ارزان

در این وبلاگ مطالب برتر در مورد ساعت مچی قرار داده میشود

۱۰۱ بازديد
۰ ۰
پست حمایت شده توسط تبلیغ کننده در aBlogtoWatch ارائه شده است
UNDONE مستقر در هنگ کنگ امروز مجموعه ساعتهای Aero را معرفی و تجلیل از مشارکت های نوآورانه P.V.H Weems به دنیای زمانبندی و ناوبری است. در میان ستون های طبقه بندی ساعت های سنتی ابزار ، آنهایی که برای متخصصان حمل و نقل هوایی طراحی شده اند همواره مکان ویژه ای را با نام های مختلف برگزار کرده اند. UNDONE ذاتاً این احساسات خاص را همانطور که توسط دو ساعت انتخاب شده برای معرفی مجموعه Aero مشهود است درک می کند. این دانشمندان UNDONE Aero و Aero Commando هستند. این مقادیر دوگانه بیانگر خصوصیات اصلی چرا هواداران ساعتی نیز دنیای حمل و نقل هوایی را تحسین می کنند.

آقای ویمز یک افسر نیروی دریایی ایالات متحده بود که مخترع نیز بود. در میان ساعت مچی ارزان سایر ابزارها و سیستمهای ناوبری که وی ایجاد کرد ، مهمترین کار وحشتناک او با ناوبری هواپیما بود. او خوش شانس بود که در هنگام ایجاد سیستم زاویه ساعت مستقیم با چارلز لیندبرگ همکاری داشته است. P.V.H. Weems همچنین Seconds Setting Watch را اختراع کرد ، که به گروهها امکان می داد تا زمان خود را به سرعت همزمان کنند. این میراث در چارچوب ساعتهای لوکس توسط کمپانی هایی مانند سوئیس Longines زنده مانده است. مجموعه UNDONE Aero بر روی یک حاشیه 60 نشانگر با چرخش آزاد با یک سیستم پیچ مخصوص قفل متمرکز شده است. این گودی یک ادای احترام مستقیم به سیستم Second Setting Watch است که توسط Weems ساخته شده است. در بسیاری از ساعتهای تاریخی ، این سیستم از طریق یک دیسک چرخان داخلی روی شماره گیری که با استفاده از یک تاج ثانویه کوچک روی کیس تنظیم شده بود ، ارائه شده است.
سری - که ترفندهای جدیدی را ارائه می دهد. کریستال موجود و کریستال با مجموعه جدید Aero از شماره گیری ، بدنه و البته دست ها هماهنگ است. هر دو شماره Aero Scientific و Aero Commando تفسیرهای زیبایی از ساعتهای کلاسیک ناوبری هوایی هستند ، همچنین به گونه ای طراحی شده اند که قابل خواندن هستند. به عنوان مثال ، Aero Scientific ، از دست های ضد کنتراست بالا در برابر شماره گیری کرم متناسب استفاده کرد. Aero Commando با هوشمندانه از دستهای فولادی قلم مو در برابر شماره گیری مشکی مشبک استفاده می کند. طراحان UNDONE محبوب ترین و جذاب ترین آهنگ ها و رنگ های تحسین شده توسط کلکسیونرهای ساعت مچی Aviator را با دقت مطالعه کردند. با توجه به این موضوع ، آنها تصمیم گرفتند آنچه تیم خلاق UNDONE پیدا کرده است مد روز ، بسیاری از آنچه طرفداران ژانر تماشای ابزار تحسین می کنند را شامل می شود.

UNDONE Aero دارای بلور پلی کربنات Lexan بر روی شماره گیری است و حاوی یک حرکت اتوماتیک ژاپنی ساخته Seiko Instrument NH35A کالیبر در داخل است. حرکت از طریق یک پنجره در قسمت پشتی کیس نمایش داده می شود که خود دارای مقاومت در برابر آب تا 100 متر است. در مچ دست ، UNDONE Aero به ضخامت 40 میلی متر ، ضخامت 15 میلی متر و فاصله متوسط ​​تا لاگ 48 میلی متر است.
پلتفرم تماشای همه کاره مکانیکی UNDONE مکانیکی ورزش همچنان فرصتهای خلاقانه را با UNDONE که امروزه با Aero پیشرفت می کند ، هدایت می کند. هر یک از این ساعت ها بر روی یک بند پارچه ای با روکش چرمی مجهز شده اند که روی میله های بهاری سریع (بدون هیچ ابزار لازم) نصب شده است. سنت قدردانی از ساعتهای دستی و کاربردی ابزار که جامعه ساعت از آن لذت می برد یک ماموریت اصلی UNDONE است. کار ناوبری سمینال P.V.H. Weems یکی از انواع مختلفی از الهام بخش تاریخی است که باعث ایجاد UNDONE می شود. Aero Scientific و Aero Commando هرکدام 365 دلار USD قیمت دارند. بیشتر بیاموزید یا در وب سایت Undone اینجا سفارش دهید.
ارسال نامه های تبلیغاتی نوعی تبلیغات است که به اسپانسرها این امکان را می دهد تا اخبار ، پیام ها و پیشنهادات مفیدی را به خوانندگان aBlogtoWatch به اشتراک بگذارند ، به روشی که تبلیغات نمایش سنتی معمولاً به بهترین وجه مناسب نیستند. همه پست های حمایت شده با این هدف که اخبار ، تبلیغات یا داستان های مفیدی را به خوانندگان ارائه دهند ، تحت دستورالعمل های سرمقاله قرار می گیرند. نظرات و نظرات بیان شده در پست های حامی تبلیغاتی است و نه لزوماً نظرات aBlogtoWatch یا نویسندگان آن.

https://avayesalmas.ir/%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%da%86%db%8c/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.